عالم السينما عالم السينما
recent

اخر الاخبار

recent
random
جاري التحميل ...
random

بوم محمد رمضان

بوم محمد رمضان

معلومات عن حياه الفنان محمد رمضان 😎 
محمد رمضان، ممثل ومغني مصري ويكيبيديا
الميلاد: 23 مايو 1988 (العمر 32 سنة)، المنيب
اسم الولادة: محمد رمضان محمود حجازي
الزوج/الزوجة: نسرين السيد عبد الفتاح (متزوج 2012)

أبناء: حنين; علي; كنز

كلمات المهرجان

اللي يقول.. طب ما يقول.. دة أكيد مغلول.. ميشغلناش
اللي يقول في كلام افلام وبفعله مجاش.. ميشغلناش
اللي كيبرهم جالي وقف قصادي وباش.. ميشغلناشا
اللي رخيص بيطبل للي بيقبض كاش.. ميشغلناش
اللي نكشنا ولما حضرنا هرب ومجاش
بتقول في اي كلام وملوش معني
هري كتير على الفاضي يصدعنا
بتصدر طاقة سلبية متنفعناش
ابعد ما كفايا مرازية وودعنا
انا جوا الملعب خط هجوم، بوم بوم بوم بوم بوم
مش شايفك انا هعملك زوم، بوم بوم بوم بوم بوم
انا على القمة وانت في بدروم، بوم بوم بوم بوم بوم
انا في مدينتكم عملت البوم، بوم بوم بوم بوم بوم
بوم بوم بوم، بوم بوم بوم
بوم بوم بوم، بوم بوم بوم
بوم بوم بوم، بوم بوم بوم
بوم بوم بوم، بوم بوم بوم
انا حالة انت اشتغالة اشغل بالي استحالة
دولا قالو لدولا عجلة رغي وشغالة
انا جيت بالعند فيهم جبت الامر بالإزالة
كفت ميزاني تكسب بالحب هطبق العدالة
انا الرشاش اللي مفيضاش، يلا ثاني تاني
بوم بوم بوم، بوم بوم بوم
بوم بوم بوم، بوم بوم بوم
بوم بوم بوم، بوم بوم بوم
بوم بوم بوم، بوم بوم بوم
استماع المهرجان

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

Translate

البجث

جميع الحقوق محفوظة

عالم السينما

2016