عالم السينما عالم السينما
recent

اخر الاخبار

recent
random
جاري التحميل ...
random

اغاني ام كلثوم للصبر حدود

اغاني ام كلثوم  للصبر حدود

معلومات عن حياة أم كلثوم ↑😉
فاطمة بنت الشيخ المؤذن إبراهيم السيد البلتاجي وتعرف أيضاً بكُنيتها المشهورة أُم كَلثوم، كما تُعرف بعدة ألقاب منها: ثومة، الجامعة العربية، الست، سيدة الغناء العربي، شمس الأصيل، صاحبة العصمة، كوكب الشرق، قيثارة الشرق، فنانة الشعب. ويكيبيديا
الميلاد: 31 ديسمبر 1898، السنبلاوين
الوفاة: 3 فبراير 1975، القاهرة
الاسم بالكامل: Fatima Ibrahim as-Sayed El-Beltagi
الزوج/الزوجة: حسن السيد الحفناوي (متزوج 1954–1975)
اعلان الاغاني
اعلان الاغانيكلمات الغنيه
😜
ما تصبرنيش بوعود
وكلام معسول وعهود
ما تصبرنيش بوعود
وكلام معسول وعهود
أنا ياما صبرت زمان، زمان
على نار وعذاب وهوان
أنا ياما صبرت زمان، زمان
على نار وعذاب وهوان
أنا ياما صبرت زمان، زمان
على نار وعذاب وهوان
وهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
أهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
أهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
إنما للصبر حدود
للصبر حدود، للصبر حدود يا حبيبي
ما تصبرنيش بوعود
وكلام معسول وعهود
ما تصبرنيش بوعود
وكلام معسول وعهود
أنا ياما صبرت زمان، زمان
على نار وعذاب وهوان
أنا ياما صبرت زمان، زمان
على نار وعذاب وهوان
أنا ياما صبرت زمان، زمان
على نار وعذاب وهوان
وهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
أهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
أهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
إنما للصبر حدود
للصبر حدود، للصبر حدود يا حبيبي
آه، آه
صبرني الحب كثير
وداريت في القلب كثير
صبرني الحب كثير
وداريت في القلب كثير
صبرني الحب كثير، كثير
وداريت في القلب كثير
ورضيت عن ظلمك لكن
كل ده كان له تأثير
صبرني الحب كثير
وداريت في القلب كثير
صبرني الحب كثير
وداريت في القلب كثير
ورضيت عن ظلمك لكن
كل ده كان له تأثير
صبرني الحب كثير
وداريت في القلب كثير
صبرني الحب كثير
وداريت في القلب كثير
ورضيت عن ظلمك لكن
كل ده كان له تأثير
والقرب قساه وراني
القرب قساه وراني
القرب قساه وراني
والقرب قساه وراني
البعد أرحم بكثير
ولقيتني وأنا بهواك
خلصت الصبر معاك
ولقيتني وأنا بهواك
خلصت الصبر معاك
ولقيتني وأنا بهواك
خلصت الصبر معاك
وبأملي بعيش ولو إنه
ضيع لي سنين
ضيع لي سنين في هواك
وهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
أهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
أهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
إنما للصبر حدود
للصبر حدود، للصبر حدود يا حبيبي
صبرني الحب كثير
وداريت في القلب كثير
صبرني الحب كثير
وداريت في القلب كثير
ورضيت عن ظلمك لكن
كل ده كان له تأثير
صبرني الحب كثير، كثير
وداريت في القلب كثير
آه صبرني الحب كثير
وداريت في القلب كثير
ورضيت عن ظلمك لكن
كل ده كان له تأثير
والقرب قساه وراني
القرب قساه وراني
ده القرب قساه وراني
البعد أرحم بكثير
ولقيتني وأنا بهواك
خلصت الصبر معاك
ولقيتني وأنا بهواك
خلصت الصبر معاك
ولقيتني وأنا بهواك
خلصت الصبر معاك
وبأملي بعيش ولو إنه
ضيع لي سنين
ضيع لي سنين في هواك
وهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
أهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
إنما للصبر حدود
للصبر حدود، للصبر حدود يا حبيبي
أكثر من مرة عاتبتك
وإديت لك وقت
إديت لك وقت تفكر
أكثر من مرة عاتبتك
وإديت لك وقت
إديت لك وقت تفكر
أكثر من مرة عاتبتك
وإديت لك وقت
إديت لك وقت تفكر
كان قلبي كبير بيسامحك
إنما كان غدرك أكبر
أكثر من مرة عاتبتك
وإديت لك وقت
إديت لك وقت تفكر
أكثر من مرة عاتبتك
وإديت لك وقت
إديت لك وقت تفكر
أكثر من مرة عاتبتك
وإديت لك وقت
إديت لك وقت تفكر
آه أكثر من مرة عاتبتك
وإديت لك وقت
إديت لك وقت تفكر
كان قلبي كبير بيسامحك
إنما كان غدرك أكبر
آه
آه، آه
آه، آه، آه
أكثر من مرة عاتبتك
وإديت لك وقت
إديت لك وقت تفكر
أكثر من مرة عاتبتك
وإديت لك وقت
إديت لك وقت تفكر
أكثر من مرة عاتبتك
وإديت لك وقت
إديت لك وقت تفكر
كان قلبي كبير بيسامحك
إنما كان غدرك أكبر
أكبر من طيبة قلبي
أكبر من طولة بالي
أكبر من قوة حبي
مع كل الماضي الغالي
أكثر من مرة عاتبتك
وإديت لك وقت
إديت لك وقت تفكر
أكثر من مرة عاتبتك
وإديت لك وقت
إديت لك وقت تفكر
آه أكثر من مرة عاتبتك
وإديت لك وقت
إديت لك وقت تفكر
كان قلبي كبير بيسامحك
إنما كان غدرك أكبرك
أكبر من طيبة قلبي
أكبر من طولة بالي
أكبر من طيبة قلبي
أكبر من طولة بالي
أكبر من قوة حبي
مع كل الماضي الغالي
ولقيتني وأنا بهواك
خلصت الصبر معاك
ولقيتني وأنا بهواك
خلصت الصبر معاك
ولقيتني وأنا بهواك
خلصت الصبر معاك
وبأملي بعيش ولو إنه
ضيع لي سنين
ضيع لي سنين في هواك
وهي غلطة، ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
أهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
إنما للصبر حدود
للصبر حدود، للصبر حدود يا حبيبي
ما تصبرنيش ما خلاص
أنا فاض بيّ ومليت
ما تصبرنيش ما خلاص، خلاص
أنا فاض بيّ ومليت
ما تصبرنيش ما خلاص
أنا فاض بيّ ومليت
ما تصبرنيش ما خلاص، خلاص
أنا فاض بيّ ومليت
بين لي إنت الإخلاص
وأنا أضحي مهما قاسيت
ما تصبرنيش ما خلاص
أنا فاض بيّ ومليت
ما تصبرنيش ما خلاص
أنا فاض بيّ ومليت
ما تصبرنيش ما خلاص
أنا فاض بيّ ومليت
بين لي إنت الإخلاص
وأنا أضحي مهما قاسيت
ده مفيش في الدنيا غرام
بيعيش كده ع الأوهام
ده مفيش في الدنيا غرام
بيعيش كده ع الأوهام
ده مفيش في الدنيا غرام
بيعيش كده ع الأوهام
والحب الصادق عمره
عمره ما يحتاج لكلام
ما تصبرنيش ما خلاص
أنا فاض بيّ ومليت
ما تصبرنيش ما خلاص
أنا فاض بيّ ومليت
ما تصبرنيش ما خلاص
أنا فاض بيّ ومليت
إثبت لي إنت الإخلاص
وأنا أضحي مهما قاسيت
ده مفيش في الدنيا غرام
بيعيش كده ع الأوهام
ده مفيش في الدنيا غرام
بيعيش كده ع الأوهام
والحب الصادق عمره
عمره ما يحتاج لكلام
وكفاية وأنا بهواك
خلصت الصبر معاك
وكفاية وأنا بهواك
خلصت الصبر معاك
وكفاية وأنا بهواك
خلصت الصبر معاك
وبأملي بعيش ولو إنه
ضيع لي سنين
ضيع لي سنين في هواك
وهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
أهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
أهي غلطة ومش حتعود
ولو إن الشوق موجود
وحنيني إليك موجود
إنما للصبر حدود

للصبر حدود، للصبر حدود يا حبيبي


لسماع الغنيه

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

Translate

البجث

جميع الحقوق محفوظة

عالم السينما

2016